Är hos Emilia och sover över

Nu är jag hos Emiliaoch ska sova här det ska bli super kul i morgon ska jag och Emilia och alla som ska tävla i södertälje träna det är ju på söndag men igår var stalltjejerna lite  elaka först byggde vi fram hinder sen sa dom att jag och ellen skulle plocka upp alla hinder och det var 6 hinder en var en stor grind som var tung som jag Emilia och ellen hjälpte till med emilia hjälpte oss sen var det en mur och den var jättte  tung den också den kunde inte vi bära sen tog vi jätte tunga hinder stöd och hinder det var två oxrar och en komeniation sen under grinden var det en vaten matta som var svår att ta sen sa vi allt till mamma och hon sa att vi skulle be nåra tjejer som rider i j4 för alla hade åkt hem sen nu har någon äller några jag vet inte sakt förlåt.Nu ska jag sluta baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0