har ledigt idag

Idag är det så kön för jag är ledig. Förstidag vakna jag och såg på tv sen åt jag frukost sen titta jag på youtube.se på en 48 åring som såg utt som 60 år som köng i talang 2009 i England och hon köng jätte bra jag trodde hon skulle sjunga uselt alla skrata i början om du vill se den sök på britains Got talent det är super kul. SEn gick jag och sov på tv sen prata jag i telefon men karin min moster. Sen gick jag och blogga  . Nu ska jag bereta om vad jag ska göra imorgon. I morgon ska jag tävla på pippi det ska bli kul. Jag ska tävla i let c och let d.

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Hej Jossan!



Hoppas att det gick bra på tävlingen.

Kram från Moster Karin

2009-05-01 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0