jag ska bereta om heljen

I fredas var jag sjuk så jag fick följa med mamma till skåne  och hälsa på mina kusiner först åkte vi dit med flygget sen hämmta morfar och steffi oss där sen åkte vi till gården och så vissa dom runt sen lekta vi först hoppa vi stuts matta sen träna vi bränboll sen gich vi in och åt mat det var kyckling och potatis och en sås till sen fans det fanta vin coca cola  och jag hade rosa sugrör sen fick jag sova hos mina kusiner i deras hus och mamma bode i mormor och morfars hussen vakna jag och vänta unifer i 1 timme sen väkta jag Mathilda så gick vi ner och titta på disneychannel sen åt vi frukost och prata om vad man ville ha för djur sen lekte vi kurajömma sen kom min andra kusin Alma sen gick jag till mamma och mormor och morfar och min morsysre och MIn morbror och hans fru var där sen sa hans fru ska vi rida nu då sa jag ja sen bytte jag om till ridkläder och sen gick jag och hämmta tjatte han är en stor b ponny sen red vi utt i skogen och han hade inte hoppat på nåra år för Mathilda är inte riktig så duktig en sen red vi in i skogen och skrita sen trava vi sen gick vi upp för en halv brant backe sen galopperade vi  sen trava vi sen skrita vi sen trava vi sen galopperade vi sen gick vi till backa till stallet och jag fick hoppa på hoppbannan med tjatte först ramla jag av men jag v ar inte bered på det sen la vi ner bommar på marken en bom låg på två andra och han hoppa och sen gjorde jag galopp på sen gjorde vi ätt krs sen tog vi det i trav sen i galopp sen gorde vi ett rät upp stående och då stanna jag sen tog jag igenom den sen skrita jag sen tog vi in honom i hagen och gick in men sakerna i sadel kammaren sen gick jag till mormor och morfar och mamma och karin sen åkte vi hem till stockholm med tåg så görst läste vi tidnigen sen gick vi till resturangen och köpte mat och kort sen åt vi mat sen spela vi kort sen gick vi till resturangen och köpte tåg spanarna och nöjes kungen sen var vi i stockholm och åkte hem till gården sen sa mamma att hon skulle till sannna och inkan och jag skulle till felix och freddan och sen spela dom pingis sen kom Molly och sa till Felix hjälp mig att få igång filmen sen så länge spela jag och Freddan pingis sen kom Felix och spela data sen s ajag sisten som nudar soffan är ett rutet fläsk först nudda jag sen Felix sen ville inte freddan för då skulle han bli ett ruttet fläsk sen drog jag honom och Felix ville inte häller sen så börja Felix jaga mig sen kom jag undan jätte länge sen kom Felix från andra hållet sen fick han tag i mig och nästan bröt armen av mig sen sa han ger du dig då sa jag ja för det gorde super ont sen gick vi in och spela pingis sen gorde jag brytta näsa på freddan det är jätte roligt sen gick vi hem och kl var 1 typ sen sov jag och sen vakna jag och gick och blogga och nu är jag där så bajbaj

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ojojojoj... vad mycket du har hunnit med i helgen jossan:)

verkar som om du har haft riktigt roligt

2009-04-20 @ 00:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0