kan blogga nu

NU kan jag blogga jag han inte bireta i går om vad jag gjorde men det gör jag nu jag börjar nu. Först gick jag upp sen åkte jagg till skolan och först hade jag motion och hälsa med Martin sen hade jag matta med Ann-christin sen så hade vi rast sen gick vi till Ann-christin och fortsate med matte sen gick vi upp till data och tränna på att skriva snabbt sen var det lunch och sen var det lunch rast sen var det göra klar sen var skodan slut kl halv 2 sen var det fritids och jag hade tjej grupp vi målade på väskor sen spela jag och Hedda med kulbanna sen gick vi ut och spela Nogger,nigger,kung,sen hämmta freddan mig och vi åkte hem sen gjorde jag läxorna sen gick jag till nikita hon var inte hemma hon skulle åka i väg och äta sen gick jag och la mig jag drömmde en mardröm. Nu ska jag bereta om idag först gick jag upp och åkte till skolan sen i skolan skrv vi om vad vi ska göra denna veckan i skolan sen var det rast sen gjorde vi matte sen var det lunch kl 11 sen var det lunch rast sen gjorde vi klart om vad vi gör i skolan sen var det matte sen idrott vi gjorde hinder banna sen var skol dan slut så var det fritids idag hadde jag spel och lek sen åkte vi hem sen på bussen träffa vi Felix sen gick jag hem till Inger och gjorde läxorna sen kom freddan till felix sen gick jag till nikita hon var inte hemma sen gick jag till stallet sen åkte jag och pappa och handla sen gick jag och tog hand om lucky sen gickjag till freddan och felix för jag hitta inte pappa sen gick vi hem och åt mat sen tog vi undan maten sen så gick jag nu och blogga och nu slutar jag bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0