längtar till i morgon

Jag längtar till i morgon det ska bli så kul nu ska jag beräta  om dagen först gick jag och blogga i mårse sen gick jag utt och träffa Emilia och sen gick vi till hundklubben med signe sen smörjde vi pippis och Edwards saker som tränset och sadeln jätte nogrant sen tog vi in Edward och pippi jag sat fast pippi och tog av täcket sen gick jag och Emilia och ducha edward och sen hämmta jag pippi så gick vi till tove och till backa sen gick vi et varv runt fältet sen sat vi fast hästarna vid staketet och först borsta jag igenom svansen sen komme rjag inte i håg sen hjälpte Alice mig att knoppa pippi sen dom två sista gjorde Emilia för jag kan inte knoppa sen ducha vi pippis ben så dom blev snygga sen skulle vi klippa till pippis ben litte sen la maskinen av så vi kunde inte göra klart sne ficksa vi saker till imorgon som vi la in i transporten som ätt äkstra träns och tygglar och fabrak och andra saker och sen gjorde vi stallet sen gick vi hem och såg på jönssonligan sen åt vi mat sen nu ska vi få köt nu har jag ätit nu ska jag fortsäta nu har vi letat påsk ägg och min var i lampan nu bloggar jag och nu slutar jag baj baj  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0