nu har jag mycket och bereta

Jag börjar bereta om igår först så sov jag och mamma på madrasen  och titta på tv sen gick mamma upp och läste tidnigen sen sa mamma freddan har något viktigt att säja då trode jag att jag skulle plocka ur diskmaskinen sen somna mamma och sen sa freddan att mamma fyller år då sa jag juste det glömmde jag bort men jag viste det i förgår sen så ringde vi steffi sat hon hjälpte oss med frukosten till mamma sen gick vi upp på rumen och hämmta två prisenter den ena var från mig och det var en sak som låter när man skakar på den sän gav freddan mamma en plånbok sen sjungde vi ja må ha leva jag må ha leva ja må ha leva ut i hundrade år ja vist ska du leva ja vis ska du leva ja vist ska du leva ut hundrade år sen fortsate den sen vakna mamma så sa vi grattis sen gav vi henne frukosten och paketen sen plocka vi fram frukost åt oss själva medans mamma åt i soffan sen kom vi ditt och åt sen plocka vi undan allting sen gick jag till ellen sen hitta vi en katt som var jätte söt vi kallar den för bulen sen gick ellen hem och jag gick Till Nkita då sen så gick jag hem och åt mat med pappa mamma freddan så hadde vi trevligt och åt nötköt och nån potatis sen öppna mamma min presen hon fick en bok som heter De oskuldsfulla den handlar om Kristina Celeste och Juliana in i sekten guds barn.Men deras erfaren het av guds kärlek och förlåtelse skiljer sig radikalt från dentraditionella kristna uppfatnigen.Organisationen som hade ansvar för deras uppfostran utövade fysik och psykisk Mishandel,hjärntvätt,prosituton och pedofili.
Sekten grundades i usa i slutet av 1960-talet är numera känd under namnet familjen en av det mest upprörande aspekterna av sektens religiösa utdövande är användandet an sex för att"åskådlig guds kärlek",någon som i grund och bottenbetyder sex mellan sekterna medlemmae,oavset deras respekttive ålder.berättelsen tar oss med på systrarnas livresa i sekten,tragedierna,absurtditerna och det slutgiltiga hoppet,och deras liv äfteråt.Det är en fruktansvärd historia,men först och främmst en berettelse om oänlig kärlek och oerhört mod.Ps jag läste på backsidan av bocken.
sen fick hon en michale jackson skiva av freddan och av mig freddan och pappa så fick hon ett fot bad nu är jag klar för idag bajbaj


Kommentarer
Postat av: Steffi

jossan, fattar du själv vad du skrivit här?

2009-04-24 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0