nu kan jag blogga

I morse vakna jag och jag var sjuk så jag fick va hemma så jag sov längra typ till kl 11 sen titta jag på tv sen kände jag mig bätre men inte helt sen blev jag bra så jag gick till Ellen men hon var inte hemma så jag gick till Nikita och dom var på hung klubben sa hennes pappa sen gick jag till hundklubben där hadde dom saka och Äster det är anders hundar sen gick vi till Nikita sen gick vi in i skogen och sen lekte vi med dem hos nikita sen kom Ellen och jag hade lovat henne att  vara med henne i dag så jag fick gå till henne först så spelade vi play 3 sen lekte vi kura jömma och sen gick jag hem och så åt jag mat och sen titta jag på tv och nu bloggar jag baj baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0