Nu ska jag bereta om fredas lördas och idag

I fredas så först vakna jag och åkte till skolan sen kom jag hem och då träffa jag Ellen så då fråga vi mamma om vi fick rida då sa hon ja kl 8 till 9 sen kom Nikita och titta sen fråga om vi fick sova hos Ellen sen åkte vi till ica och köpte god sake som än halv godis påse och två chips påsar och en ostbåggar påsar  och en läsk sen gick vi och hemta sakerna som väska med kläder och sånt sen kunde inte Nikita vara med för hon skulle till malmö men det blev inte så och hon ringde mig och Ellen och fråga sen men vi sov då men vi såg på house bunnys och sen  sov vi och då ringde NIkita beräta hon sen. Sen vakna vi på lördagen och först gick upp så gick vi och tog hand och red pippi och Edward men pippi var lite het så jag fick bytta till Tarzan sen kom Nikita och sen gick vi ut med Dagmar det är en hund. Sen gick vi till mathilda äller jag gjorde för Ellen skulle hem sen gick jag och NIkita och Mathilda till Nikita sen gick vi till tävlingen och hjälpte till och sen träffa vi Emilia och sen fråga vi om Emilia och Ellen kunde sova hos mig sen sa mamma ja.Sen åkte vi ner till macken och hyrde en film sen två stora kola flaskor sen åkte vi hem och såg filmen och den var jätte dålig sen gick vi och la oss äller jag glömmde bereta att vi köpte också pitzza på pitzzerian.Sen på dan äfter alltså idag först vakna vi gick utt till stallet ficksa mat till hästarna sen sparka Mary mig i ryggen och jag tappa andan sen fick jag glass av Jenny och sen blev det bätre sen red vi sen bereta jag för mamma att jag blev sparkad av Mary. Nu ska jag gå ut. Det ska bli så kul idag för jag ska tävla pippi.Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0