ska åka hem snart

Nu ska jag åka hem snart från Emilia ska ta bussen med henne sen ska vi ta hand om hästarna och litte annat det ska bli super kul sen kl 6 ska vi rida och träna till tävlingen.snart är påsk lovet slut det vill inte jag det var kul att ha lov men man måste till skolan annars skålkar  jag och det vill jag inte.Men jag längtar till på söndag det är en stor dag jag har aldrig tävlat borta förut där jag alldrig har varit innan jag har bara tävlat på märk och där var jag ju innan jag tävla för att mina syskon tävla ju där sen har jag ju tävlat hemma på lokal tävling och sen ska jag ju vara inomhus nu ju det har jag bara varit när jag tävla klubb tävlingarna men nu ska det bli den roligaste hit tils tror jag jippi nu ska jag sluta blogga kanse ska blogga mer sen;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0