I skåne!!

Nu är jag i skåne åkte hit för fyra dagar sen.
Svedberga kulle
Skåne

När vi åkte hit till  skåne tog det 6-9 Timmar.
en när vi var framme åt vi mat.


Gott!!
Sen så fick vi julklappar av kusinerna.
Då fick jag galoppmysteriet


snygg sits hehe

Sedan så spela vi nintendo wii


Stor bild!!

sedan gick vi och la hos kl 12

Klockan!!

Och då läste jag ut galopp mysteriet.
Sedan nästa dag så red jag på Olle.
och sedan så bestämde vi att jag skulle få vara med på en tävling på onsdag.

Sen så gick vi in och inte gjorde så mycket.

Sen så nästa dag så körde vi häst och vagn med Olle.
Och då bestämde vi oss för att fråga Maria om vi fick låna Penny till mig till i morgon.
sen så åkte vi tillbacka till stallet.
Där vi frågade mamma om det gick för henne att låna Penny
Mamma sa ja.

Sedan så på kvällen gjorde vi inte så mycket utan att såg vi såg på spiderwick.
Och sen gick vi och la oss.
och i morse så vaknade vi titta på tv.


Tv!!
sedan så åt vi frukost och spelade wii
och sedan gick vi ut sedan spelade vi wii och nu bloggar jag.
kl halv fem sen ska vi gå och titta på Penny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0