idag har jag ....


Nu är jag inte bloggat på länge sorry. Men nu ska jag bereta om hela veckan.
Föst i söndags var det lucia show. JAg och Ellen tävlade galopp jag red på Pippi och hon Tarzan. Så i början trava jag och Ellen in och Fredrik sa
-Men vad gör ni här
Jag och ellen skrattar och busar.
Sedan var det ridlärar kadriljen och sen kommer vi in och samma sak händer men vi bussar lite mer sedan var det tomte kadriljen och sedan kom vi in sedan så sa fredrik
-Är ni här igen nu får ni gå raka vägen ut.
Vi fnisade sedan var det Alice och crussing som tömkördes.
Och sedan var det vi Fredrik sa
-Nu får det räcka nu får ni göra ert så ni inte kommer in någon mer gång och förstör.
Jag och Ellen fnissar
Fredrik säjer
-I dressyr och hoppning ska man vara tyst men i galopp sa publiken vara högdjud och ropa på den man häjar på. Sen går vi till volten och så släpps vi och Tarzan tvärstannar och Pippi rider förbi sedan lör vi igen Och jag vinner.
Så blir det ärävarv och sedan ut

Jag och Pippi<33
Ellen och tarzan<33
Vi går i cirken.
Jag leder Tarzan blev rädd för publiken.
Sedan Idag så hade jag magont i morse. Sen typ hela dan så tittade jag på filmer sen så blev jag bättre och så sprang jag och mamma hella Skogby med Sälma och Dagmar sedan så gick jag hem och tittade på filmer och sedan kom Freddan hem och Mamma gjorde mat och vi tattade på idol. Jag tycker Erik var bäst och han vann

Och nu Bloggar jag.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0