första blogg dagen

Idag är det min första blogg dag.Jag hadde en annan blogg förut men jag blev tröt på den och ska ta bort den det är i bland super kul att blogga men ibland blir man tröt jag ska försöka blogga så mycket så möjligt men jag är inte säker på att jag kan det jag kommer inte på så mycket att skriva i den men jag försöker men nu ska jag bereta om mig själv.Jag har fem egna hästar en heter Lucky Girl och hon är en B ponny som är en stjärna i hoppnigen och i dressyren men hon är mer i hoppnig.Hon är även  till salu hon behöver ätt nytt hem om ni är intreserade mejla då [email protected] och sig att ni är intreserade och så beretar hon mer om henne men jag har också en häst som heter pass och är en minishettis men han är inte till salu  sen har jag en häst som heter pippi hon är en a ponny och är en av sveriges 10 snabbaste a ponnyer.Henne ska jag börga tävla galopp på snart.Jag har en häst som heter Tarzan han är en b ponny som är väldigt snäll.Sen har jag en häst som är halv min jag rider honom och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0