idag har det hänt en massa

Gud var roligt jag har haft det idag först sluta jag klockan älva i skolan sen hämta freddan mig och sa att vi bara skulle åka hem sen sa han att vi skulle ta bussen men vi brukar ta tunnelbannan sen så åkte vi till sveavägen sen sa freddan att vi tar tunnelbannan istället sen sa han att vi skulle gå till en tunnelbanna längre bort så gick vi förbi 4 styckna tunnelbanor sen så kom fi fram till fs bio då sa jag ska vi gå på bio då sa freddan nej sen när vi kom närmare sa han vi kanse ska se på bio i jälla fall då sa jag vad ska vi se då sa freddan att vi skulle se disco daggarna och jag visste inte vad det vad för film sen så gick vi till kungshallen och ått lunch sen gick vi till butriks och det var jätte roligt där sen gick vi till sf bio igen och så träffade vierik och oskar och jakopp och aly det är freddans klasskamrater dom skulle se rosapantern 2 oc sen så gick vi in till själva där man ser på stjärmen sen gick vi till tunnelbannan och åkte hem och nu är jag hemma och bloggar. Idag ska jag rida Lucky det ska bli super roligt nää nu ska jag göra andra saker baj baj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ha haft en otroligt rolig dag, vad såg ni för film?

2009-03-09 @ 22:44:12
Postat av: mamma

Vilken fin blogg du har skaffat Jossan.

2009-03-09 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0