måste blogga igen

Nu är jag prisis hemma från skolan och kan börja blogga igen det är värkligen super kul att blogga bara jag kunde Designa mer jag vet ju inte hur man gör som olivia jag har en länk till henne och om om ni går in där så ser ni hur mycket hon har designat.Men nu är Lucky Girl inte till salu längre jag orkar inte gråta äfter det i flera år så jag gjorde så att hon inte var till salu längre men jag vill ju ha en lugnare häst men jag vill ändå  ha henne kvar men på sommaren kan jag ju hoppa henne då är ju hon litte lugnare men som tur är så kan min bror kanse hoppa med henne.Imorgon ska jag till tandläkaren det vill jag värkligen för jag älskar att åka till tandläkaren det är bara så kul.Jag ska ditt för att jag har något enomt stort vid tandköttet det är super äckligt .Men nu ska jag gå utt jag ska blogga mer där jag kommer in bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anna

Men nu har du ju ändrat design ialla fall. Jättefin. Kram mamsen

2009-03-11 @ 00:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0