idag har jag haft så kul

Först idag gick jag och mamma upp klockan sju för att rida på lucky och träna dressyr programet. Sen ficksa jag lucky gick hem och drack sen så sat jag vi dator och gick ut och lite sånt sedan kom freddans kompiar Erick och oskar. Sedan så gick jag ut och skulle titta villken häst jag skulle ha på dressyr tävlingen. Sedan gick jag hem och bytte om. sen gick jag ut och rykta lucky sen var det fram ridning.då gick det jätte bra sen gick jag ut och då var det Jenny som skulle rida sen var det jag och det gick sådär. sedan var det dom andra. sen gick jag in och åt mat och nu siter jag här och bloggar.

Kommentarer
Postat av: steffi

klockan sju på lovet är tidigt! vad stolt jag blir när du lägger ner så mycket tid på lucky, det är jätte bra av dig!

och vilken fin bild!

saknar dig, massa pussar o kramar steffi

2009-10-24 @ 20:49:18
URL: http://stephaniejahn.blogg.se/
Postat av: Jossan

MM det är tidigt. Tack för att du tycker det var en fin bild. Saknar dig ochså puss och kram/jossan

2009-10-25 @ 10:57:45
URL: http://jossanjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0