idag har jag haft så kul

Inatt sov jag hos Ellen så gick vi up såg på tv år frukost och slappa. Sedan gick vi ut tall kaninerna ochsläppte ut dom och gav dom mat. Sen gick jag och Ellen ut i skogen med Dagmar och Lisa. Då träffa vi en tjej som heter Elna hon var 11 år. Och vi gick med henne i skogen. Hon tävla med sin hund på hundklubben. Men tyvär så sprang hunden yezzie på fel hinder en gång. sen så skulle Ellen på kryssning Sen så gick jag hem till mig och visa Husky min stora hund för Elna.
sen hoppa vi stuts matta. Sen gick vi upp till cafeterian . Och sedan vissa jag min kanin Snowflings: SEdan gick vi till hundklubben igen så skulle Elna hem. Då gick jag till Nikita och sedan hem. Då märkte jag att jag hadde en lös tand så jag försökte dra ut den men det gjorde för ont. Nu sitter jag vid datorn. (Hej då)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad roligt med en ny kompis jossan som du bara i hitta e skogen så där, det är inte varje dag :)



Vad kul att snowflings mår bra!

2009-10-23 @ 08:32:56
Postat av: Jossan

ja det var roligt. Ja hon mår så bra

2009-10-24 @ 20:37:26
Postat av: Jossan

Hon mår inte bra

2009-12-11 @ 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0