idag har jag ....

först idag gick jag uppoch rensa kanin buren hos min och ellens kaniner det tog oss minst en timme sen så titta vi lite på tv och sedan gick jag till stallet för Ellen skulle iväg. Då träffa jag Emilia i stallet. Då gick vi ut med Signe och Lisa i skogen dom är hundar. Sedan gick vi hem till mig och så sen gick vi till stallet. Sedanskulle Emilia rida så då var jag med stall tjejerna. Och sedan gick jag och Emilia till Mimmi för hon hadde Emilias mobil. Sen kom Ellen då gick vi hem till mig och sat vid datorn och hadde roligt sen spela vi yatzy och sen behövde dom gå hem då titta jag och mamma och freddan och myste nu sitter jag och bloggar. Nu ska jag böra något annat imorgon tror jag.. jag bloggar igen.
hej då 


Kommentarer
Postat av: steffi

Hej snygging! Vad mysigt med promenader o kaninbursrensing ;) jag visste inte att du hade en kanin gumman!!

2009-10-04 @ 21:33:32
URL: http://stephaniejahn.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jossan och Ellen har tre kaniner att ta hand om, dem är jätte fina, Jossan kanin döpte vi till Snowflake :)

Hur mår lilla Snowflake jossan?

2009-10-07 @ 07:43:52
Postat av: Jossan

För det första Hon mår jätte bra. För det andra hon

Älskar att hoppa hinder. För det tredje. Hon älskar att gnaga hon har för långa tänder just nu men hon gnagger mycket så snart blir det lite kortare.För det fjärde Jag älskar er mina systrar.

Steffi vissta inte du att jag hadde kanin?? älskar er

2009-10-10 @ 22:00:29
URL: http://jossanjoss.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hon mår inte bra nu. Hon är död:<

2009-12-11 @ 23:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0