Joanna hos mig

pippi och jag på tävlingarna hemma 
pippi och jag på tävlig
Idag är Joanna hos mig. vi började med loppis men vi ångrade oss. Sedan gick vi till hallonbusken och plockade hallon sedan gick vi till skogen och plockade blåbär. Av det gjorde vi smoothie. Sedan gick vi upp till cafe krubban och åt lunch sedan gick vi ner till fredrik och felix som sålde pumpa,  majskolvar och prynadspumpor. sedan skulle fredrik och felix  äta mat då fick vi ta över sedan gick vi hem och fråga om vi fick rida och det fick vi. Sen

Kommentarer
Postat av: steffi

åååh! vilken jätte fin bild! Jag blir jätte tävlingssugen när jag ser dig tävla, vill också tävla! Måste ju säga grattis en gång till eftersom du vann så fint på tävlingen där hemma! Pussar<3

2009-10-01 @ 18:31:18
URL: http://stephaniejahn.blogg.se/
Postat av: Jossan

Steffi tack. Har ni inte några klubb tävlingar???

2009-10-02 @ 12:48:19
URL: http://jossanjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0