sjuk:<

nu är jag sjuk så tråkigt men igår kväll hade jag hosta tog lite hostmedicin innan jag gick och la mej.
men sen så typ vakna jag mitt i natten och fick host atacker och kunde knappt andas.
men jag väckte typ soffan och hon sa att jag skulle gå ner till mamma men sen så tog jag luft vi öppnade fönster
och jag fick lite luft i mig. men idag så är jag hemma och kan fortfarande knappt andas. så imorgon ska jag till sjukhus och så ska vi se vad det det är för något?? men kan lägga upp en bild
 
jag och pippi i södertälje!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hoppas du blir frisk snart. Och att vi får sova lite mer i natt

2010-04-29 @ 22:08:13
Postat av: Jossan

mm värkligen<3

2010-04-30 @ 09:25:24
URL: http://jossanjoss.blogg.se/
Postat av: J

Har du tillstånd till bilden eller?

2010-08-04 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0