OS dag

Heej alla<3 Idag var jag i skolan! vi började med att träna på redovisningen om U.S.A imorgon.
Men sen så skulle vi göra aficher typ stavas det...
men sen så hade vi lunch det blev bif med potatis..
Sen så blev det (Afterski) då fick vi (chips) och (Läsk) vi hade (Musik) och vi (Dansade).

(Chips)

(Läsk)

(musik)hihi!!!!!

Men sen så gick jag hem till Hanna i min klass sen så hämta Fredrik mig och då åkte vi hem och då red jag på freddy vi hoppade stuts!!

Freddy Boy<3<3<3<3

Studs...

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du har bloggat så mycket igen <3

2010-02-17 @ 13:56:49
Postat av: Jossan

mm jätte kul

2010-02-23 @ 13:44:27
URL: http://jossanjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0