I går

Igår vaknade jag kvart i sex!! Och så åt jag frukost och sedan åkte jag till skolan.
skolan!!
När vi va i skolan var det matte och sedan rast!
Sen efter det var det EQ!!
På EQ så fick vi ett papper på ryggen och en penna så skulle man gå runt och skriva på varandras ryggar komplimanger. Sen så var de träslöjd!!
Hehe!!
Sen så var det lunch det var chilikornkarne med ris.
Sen var det rast och sedan så var det hemlig kompis och sedan musik!!!
Hitta en rolig bild!! hehe
Kan lägga ut några bilder också
Bilder från vårens tävlingar och Strömsholm
Sötisar<3
Pippi-Elinor
Pippi<3
Penny
Värdens snällaste<3
Edward
Edward<3
Freddy
Freddy Boy<3
Jag och och Ludde när vi var små<3
Akrobat<3
Z<3
Weramee<3
Armstrång<3
crussing<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad söta och små ni var, du och Ludde

2010-01-12 @ 22:40:27
Postat av: Jossan

Hihi<3

2010-01-14 @ 18:52:32
Postat av: Jossan

Hihi<3

2010-01-14 @ 18:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0