Ipod

går så hade jag stallkänst sen så kl 19:15 gick jag hem och mamma hade lovat mig att få Galopp träning på Pippi När det var -10 grader men jag skulle verkligen ut och träna! sen så kom vi hem och så åt vi mat!
Sen så tittade vi på Blåsningen!
Sen gick jag och la mig!
Sen nästa dag så var det skola!
Sen så kom fredrik och hämta mig då åkte vi till Brommaplan.
Där kom Mamma och då åkte jag och mamma till Elgiganten och fredrik åkte till stan igen för han skulle på match!
Men på elgiganten köpte vi en svart IPod!
IPod<3
Sen så åkte vi hem och nu bloggar jag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad skönt att du äntligen fått din Ipod... hoppas den fungerar bra och att du lyckats ladda ner en massa bra låtar ;)

Puss o Kram

2010-01-27 @ 18:42:09
Postat av: Jossan

Ja det är jätte skönt.

Ja den fungerar bra och jag har laddat upp några låtar 179

2010-01-29 @ 11:15:30
URL: http://jossanjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0