Kläder

Heej alla bloggläsare! I fredags så köpte vi ju kläder på HM ju och jag kan berätta lite nu vi har köpt.
Jag har fått ett par-
Lackleggins<3
Och en tröja som ser ut så här-
Den är skit snygg.
sen fick jag en sovpjamas som ser ut så här.
<3
Mamma köpte det här-
En snygg tröja!
Fredrik köpte det här också-
Pjamas!
Nu kan jag vissa lite jag vill ha.
De här skorna!
De här solglasögonen.
Och det här-
skärpet.
Den här baddräkten
Den här jackan!
De här bytsorna!
Den här tröjan i svart och vitt!
"snygg"
(Tröjan)
Den fanns i svart också men jag vill ha den i vitt.
Och den här också i svart!
Det var allt för nu!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad kul att du visade vad du shoppat Jossan.

Jätte snygga kläder ju :)

2010-01-29 @ 11:30:55
Postat av: Anna

Vad fina kläder du önskar dig

2010-01-29 @ 11:48:42
URL: http://skaridcenter.bloggagratis.se/
Postat av: Jossan

MM<3

de är jätte snygga!

Tack mammsen

2010-01-29 @ 14:44:02
URL: http://jossanjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0