Skola!

Idag var det skola som vanligt!! när vi kom dit så skulle halva klassen ner på motion och hälsa hos Martin!
Jag var inte på motion och hälsan då jag skulle vara uppe!!
Då skulle vi läsa en text!!
Sen så när halva klassen kom upp så skulle vi skriva på datorer!
Om en kotte Som skulle heta Kotta/Kotte sen så var det rast sen så fortsatte vi skriva om Kotta/Kotte!!
Sen så var det Idrott vi skulle dansa vals! (tråkigt) Sen så skulle vi spela innebandy!
Sen var det lunch och sedan så var det samling för alla klasser och det är 3A 3B 3C och i varje klass ungifär så är det 23 barn.
Och vi pratade om jordbävningen i det där landet glömt bort vad det heter!! Men vår årskurs ska lägga pengar på det! Sen så var det kör eller läsning! Sen var det motion och hälsa för vår klass! Sen var det slut på dagen! då var det mellanmål sen så var det läxläsning! sen kom fredrik och då åkte vi hem och åt mat och nu bloggar jag!
Hej då!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Jossan! Vad du har hunnit med mycket idag. Vad fint att ni ska göra en insamling till de drabbade i Haiti.

Kramar

2010-01-19 @ 22:04:39
URL: http://skaridcenter.bloggagratis.se/
Postat av: jossan

mm!Ja imorgon ska jag insamla

2010-01-21 @ 19:26:33
URL: http://jossanjoss.blogg.se/
Postat av: Anna

Gick det bra med insamlingen?

2010-01-23 @ 15:21:42
Postat av: Jossan

Ja jätte bra!

2010-01-25 @ 16:55:58
URL: http://jossanjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0