Lucky<3

Idag har jag typ haft stalltjänst! jag typ krattade löv hjälpte till och sadla och tränsa hästarna sen gjorde vi stallet alltså mocka skit och soppa och gav mat till de sen så hjälpte jag typ till i ridhuset men hästarna där nere. Sen åt vi lunch jag åt en gorby och cola!
sen så typ red jag den sötaste lucky<3


 
värdens finaste Lucky Girl<3

då red vi runt fältet men sen så gick vi till backen
och skritta ner och galoppera upp men iaf så gick jag till stallet med lucky<3 och fixsade henne och sen så gick jag hem och åt mat och freddan renoverade vårt rum och så men nu kan jag lägga upp lita bilder



Gammalt att vara stolt över! åtta år och värdens finaste county clare rusty<3
(love him)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka minnen. Vad fina ni var du och Rusty. Och Lucky också förstås.

2010-10-19 @ 08:34:24
Postat av: JOssa

Haha ja såklart

2010-10-19 @ 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0