Skansen

Heej alla<33 Idag har vi varit på skansen och vi har guidat om ett djur var i klassen jag skulle guida om järven. Men man kunde ha fåt älg, lo, varg, uggla också! men iaf sen så fick åt vi mat och när vi åt så kom en påfågel och alla typ gick ifrån den hella tiden den typt följde efter mig och två kompisar som heter Louise och Elsa! Men sen gick vi till älgarna sen lo djur sen uggla sm är sveriges största och europas näst största uggla! iaf så sen gick vi fritt då gick vi till sälarna, renarna, fåren, minkarna, sen gick vi till björnarna sn gick vi till skolan då gjorde ha vi matte som vi ska ha imorgon som första lektion så vi ska typ ha dator! Men Senså hade jag Musik jag spelar bas gitar och lovisa på trummor lykke på synt Ludde på elgitar och david sjunger. Sen åkte jag hem. Men då han jag inte rida värdens finaste lucky. Men Jag ska typ rida ut imorgon. bilder på....




Järv som jag hade!!!!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Vilken fin bild på järven. Får vi höra er popgrupp spla någon gång?

2010-10-19 @ 08:33:06
Postat av: jossan

Tack! Ja det sålart <3

2010-10-19 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0